Έργο: ΜΕΛΕΤΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΠΕΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΤΩ ΓΟΥΒΕΣ ΛΙΜΕΝΑΣ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ ΤΗΣ ΠΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΡΑΞΗΣ 5131489
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΑΞΗΣ ΜΕΛΕΤΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΠΕΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΤΩ ΓΟΥΒΕΣΛΙΜΕΝΑΣ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ ΤΗΣ ΠΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
Π/Υ ΕΡΓΟΥ(ΕΥΡΩ) 662.858,03
ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ (ΕΥΡΩ)
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 2813412503

ΦΥΣΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ

Αντικείμενο της παρούσας μελέτης είναι η εκπόνηση των απαραίτητων μελετών για την αναβάθμιση της υφιστάμενης οδού Γούβες – Λιμένας Χερσονήσου (μήκους 8,6 km) της Παλαιάς Εθνικής Οδού (ΠΕΟ) Ηρακλείου – Αγ. Νικολάου, μέσω έργων που θα οδηγήσουν στην αποτελεσματική διευθέτηση της τοπικής και υπεραστικής κυκλοφορίας και την εξυπηρέτηση των παρόδιων. Τα προς μελέτη έργα θα αρχίζουν από το πέρας του ανισόπεδου κόμβου Γουβών του ΒΟΑΚ και θα τελειώνουν στα δυτικά όρια του Σχεδίου Πόλης Λιμένα Χερσονήσου.
Περιοριστικός παράγοντας ως προς την αναβάθμιση του υφιστάμενου δρόμου είναι: α) ο περιορισμένος διαθέσιμος χώρος ανάπτυξης των νέων έργων στα τμήματα εντός οικισμών, σημειώνεται ότι η υφιστάμενη ζώνη απαλλοτρίωσης έχει μέσω πλάτος περί τα 25 m β) στα τμήματα εκτός οικισμών υπάρχουν σημαντικές κατασκευές εκατέρωθεν της οδού και γ) η υψηλής αξίας γης στην περιοχή.
Στοιχεία τυπικής διατομής
Η υφιστάμενη διατομή της ΠΕΟ είναι με μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και πλάτος κυκλοφορίας περί τα 7,0 m. Στα αστικά τμήματα δεν υπάρχουν πεζοδρόμια. Σημειώνεται ότι μέσω της ΠΕΟ και του παράπλευρου διακινείται και σημαντικό ποσοστό τουριστικών λεωφορείων για την εξυπηρέτηση του τουριστικού παραλιακού μετώπου. Οι υφιστάμενοι παράπλευροι είναι δίιχνοι (μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση), μέσου πλάτους περί τα 4,0 m.
Η νέα τυπική διατομή της ΠΕΟ και του παράπλευρου δικτύου θα προταθεί από τον μελετητή μετά από πλήρη και εκτενή τεκμηρίωση κατά το στάδιο της Προωθημένης Αναγνωριστικής Μελέτης Οδοποιίας λαμβανομένου υπόψη των κυκλοφοριακών συνθηκών, των τοπικών συνθηκών, του διαθέσιμου ελεύθερου χώρου, της εφαρμοσιμότητας της λύσης, την οικονομικότητα της κατασκευής κτλ. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στον τύπο της διατομής στα αστικά τμήματα.
Ωστόσο προτείνεται η εφαρμογή τυπικής διατομής β2σ για την ΠΕΟ στα υπεραστικά τμήματα και ε2 για το παράπλευρο δίκτυο (σύμφωνα με την Εγκύκλιο 41/2005, Εγκύκλιο 14/2007 της ΔΜΕΟ και τις ΟΜΟΕ – ΚΑΟ).
Η β2σ έχει πλάτος καταστρώματος 11,00 m με 2 λωρίδες κυκλοφορίας καθαρού πλάτους 3,75 m.
Η ε2 έχει πλάτος καταστρώματος 6,50 m με 2 λωρίδες κυκλοφορίας καθαρού πλάτους 3,00 m.
Ως προς τα αστικά τμήματα προτείνεται η εφαρμογή μίας λωρίδας κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με διαχωριστική νησίδα, λωρίδα στάθμευσης, και πεζοδρόμια.
Αντικείμενο της παρούσας μελέτης είναι η εκπόνηση των απαραίτητων μελετών για την αναβάθμιση της υφιστάμενης οδού Γούβες – Λιμένας Χερσονήσου (μήκους 8,6 km) της Παλαιάς Εθνικής Οδού (ΠΕΟ) Ηρακλείου – Αγ. Νικολάου, μέσω έργων που θα οδηγήσουν στην αποτελεσματική διευθέτηση της τοπικής και υπεραστικής κυκλοφορίας και την εξυπηρέτηση των παρόδιων. Τα προς μελέτη έργα θα αρχίζουν από το πέρας του ανισόπεδου κόμβου Γουβών του ΒΟΑΚ και θα τελειώνουν στα δυτικά όρια του Σχεδίου Πόλης Λιμένα Χερσονήσου.
Περιοριστικός παράγοντας ως προς την αναβάθμιση του υφιστάμενου δρόμου είναι: α) ο περιορισμένος διαθέσιμος χώρος ανάπτυξης των νέων έργων στα τμήματα εντός οικισμών, σημειώνεται ότι η υφιστάμενη ζώνη απαλλοτρίωσης έχει μέσω πλάτος περί τα 25 m β) στα τμήματα εκτός οικισμών υπάρχουν σημαντικές κατασκευές εκατέρωθεν της οδού και γ) η υψηλής αξίας γης στην περιοχή.
Στοιχεία τυπικής διατομής
Η υφιστάμενη διατομή της ΠΕΟ είναι με μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και πλάτος κυκλοφορίας περί τα 7,0 m. Στα αστικά τμήματα δεν υπάρχουν πεζοδρόμια. Σημειώνεται ότι μέσω της ΠΕΟ και του παράπλευρου διακινείται και σημαντικό ποσοστό τουριστικών λεωφορείων για την εξυπηρέτηση του τουριστικού παραλιακού μετώπου. Οι υφιστάμενοι παράπλευροι είναι δίιχνοι (μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση), μέσου πλάτους περί τα 4,0 m.
Η νέα τυπική διατομή της ΠΕΟ και του παράπλευρου δικτύου θα προταθεί από τον μελετητή μετά από πλήρη και εκτενή τεκμηρίωση κατά το στάδιο της Προωθημένης Αναγνωριστικής Μελέτης Οδοποιίας λαμβανομένου υπόψη των κυκλοφοριακών συνθηκών, των τοπικών συνθηκών, του διαθέσιμου ελεύθερου χώρου, της εφαρμοσιμότητας της λύσης, την οικονομικότητα της κατασκευής κτλ. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στον τύπο της διατομής στα αστικά τμήματα.
Ωστόσο προτείνεται η εφαρμογή τυπικής διατομής β2σ για την ΠΕΟ στα υπεραστικά τμήματα και ε2 για το παράπλευρο δίκτυο (σύμφωνα με την Εγκύκλιο 41/2005, Εγκύκλιο 14/2007 της ΔΜΕΟ και τις ΟΜΟΕ – ΚΑΟ).
Η β2σ έχει πλάτος καταστρώματος 11,00 m με 2 λωρίδες κυκλοφορίας καθαρού πλάτους 3,75 m.
Η ε2 έχει πλάτος καταστρώματος 6,50 m με 2 λωρίδες κυκλοφορίας καθαρού πλάτους 3,00 m.
Ως προς τα αστικά τμήματα προτείνεται η εφαρμογή μίας λωρίδας κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με διαχωριστική νησίδα, λωρίδα στάθμευσης, και πεζοδρόμια.

Προηγούμενο Έργο: ΜΕΛΕΤΗ ΔΡΟΜΟΥ ΠΑΝΟΡΜΟ ΓΑΡΑΖΟ

Συνδεθείτε μαζί μας

Υπ. Προστασίας Δεδομένων (DPO)

Συνδεθείτε μαζί μας